reklama

Henna

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V autobuse sa ľudia neveriacky a nechápavo kukajú na moje ruky. Veď sa im ani nečudujem, tiež som mala šok, keď som prvýkrát videla ženám tmavohnedé prsty na arabskej svatbe a bála som sa im podať ruku. Takže takto ma to zača

Obrázok blogu

lo ne jako zaujímať...

Je to super zábavka, až na to keby nebolo také tažké zohnať prášok henna, no občas sa aj zadarí :-). Ešteže mi ségra robí pokusného králika, ak zase skúšam nový recept.

Tento prášok je z rozdrvených listov kríku, ktorý sa volá Lawsonia. A keď sa zmieša s rôznymi ingredienciami, vznikne z toho pasta, ktorou naplním kornútok z euroobalu. Je to v podstate ako zdobenie medovníkov. Farba na koži vydrží jeden alebo dva týždne, záleží na type a farbe pokožky a potom sa postupne vytráca. Ale pozor na nechty, lebo z nich sa farba nevytratí, len treba počkať, kedy nechty vyrastú (ale je to celkom pekné, na fotke je tradičný spôsob maľovania hennou).

Janka Redechová

Janka Redechová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ahoj... Zoznam autorových rubrík:  Henna

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu